Založ si blog

Keď duša bolí. . .

Ach, hrozne to bolelo…

Nie, nedokážeš si to predstaviť.
To všetko, čo som musela zažiť.
Tú bolesť, ktorú som podstúpila,
to, keď som večer zaspať nedokázala,
a ráno ani vstať z postele nechcela.
Keď som sa skoro ráno budila
a na tvoju správu márne čakala,
sedela na sedačke a na naše milovanie myslela.
Ešte som tam tvoju vôňu cítila a keď som oči zavrela,
Teba som si vedľa seba predstavila.

Keď som nedokázala celý deň myslieť na nič iné, len a len na Teba,
s obrovskou bolesťou v srdci a prázdnom v duši som nežila, len prežívala.
Prehrávala si v hlave okamihy, keď sme spolu boli,
a to, že môžeme tráviť čas vo dvojici si dokonale užívali.
Toľko maličkostí, čo mi Ťa pripomínali,
až mi niekedy slzy po lícach tiecť neprestávali.
Dni, týždne, postupne plynuli,
len moja duša a srdce sa nevzdávali
a v tvoj návrat tajne dúfali.

Po čase to však prišlo a rozum pochopil,
ale duši taký istý argument ani zďaleka nestačil.
Bránila sa, krvácala, zamračilo sa v nej, pršať neprestávalo
a to obrovské jazvy narobilo.
Teraz už len vydržať, kým sa zahoja
a duša nájde po pár týždňoch aspoň kúsok pokoja…

Kto som?

11.01.2020

Stojím pred zrkadlom a na seba pozerám. Som to ja? Alebo len nejaká jedna moja kópia? Kde sú tie chvíle, keď som od šťastia doslova žiarila? Oči moje, kde sa iskra z vás stratila? Úsmev, kde si? Už sa len sem tam snažíš o nejaké lacné pokusy. Rozžiarená tvár, to je už len minulosť, keď z každej mojej nedokonalosti si prostredníctvom dotyku vytvoril dokonalosť… [...]

Dvoch neplnoletých zasiahol prúd, vyliezli na odstavený vlak

27.04.2024 11:29

Dve neplnoleté osoby zasiahol na železničnej stanici v Malackách elektrický prúd. Stalo sa tak po tom, čo vyliezli na odstavený vlak.

škola, školák, žiak, hodina, vyučovanie, trieda

KVÍZ: Predveďte sa, akí ste slovenčinári. Nie je to tak zlé alebo také zlé?

27.04.2024 10:22

Kvíz rýchle preverí vaše znalosti slovenčiny. Ktorá z dvoch možností je správna?

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Nemecký poslanec AfD Bystroň se ohradil proti článku Der Spiegelu o ‘ruských’ balíčkoch

27.04.2024 10:10

Poslanec Alternatívy pre Nemecko (AfD) Peter Bystroň sa ohradil proti článku magazínu Der Spiegel, že v kauze možných úplatkov od proruskej siete prijímal balíčky.

parlament

Na Slovensku chce vzniknúť ďalších päť politických strán

27.04.2024 09:58

Na Slovensku chce aktuálne vzniknúť päť nových politických strán. Oznámenia o zbere podpisov zverejnili na webstránke Ministerstva vnútra SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2088x
Priemerná čítanosť článkov: 1044x

Autor blogu

Kategórie

Archív