Založ si blog

Kto som?

Stojím pred zrkadlom a na seba pozerám.
Som to ja?
Alebo len nejaká jedna moja kópia?

Kde sú tie chvíle, keď som od šťastia doslova žiarila?
Oči moje, kde sa iskra z vás stratila?
Úsmev, kde si?
Už sa len sem tam snažíš o nejaké lacné pokusy.
Rozžiarená tvár, to je už len minulosť,
keď z každej mojej nedokonalosti si prostredníctvom dotyku vytvoril dokonalosť…
Bol si svetlom mojich očí, tvári si dával jas,
perám si daroval úsmev a počaroval mi svojim pohľadom nie raz…
Aká som však teraz?

Vzal si si kópiu, ktorú si vo mne vytvoril,
alebo si vo mne len ten najkrajší originál objavil?
To už je jedno, už je to minulosť…
Teraz si už len musím počkať na krajšiu budúcnosť.
Na chlapa, ktorý ma bude láskou zahŕňať
a pokúsi sa ten krásny originál vo mne pohľadať.

Keď duša bolí. . .

02.01.2020

Ach, hrozne to bolelo… Nie, nedokážeš si to predstaviť. To všetko, čo som musela zažiť. Tú bolesť, ktorú som podstúpila, to, keď som večer zaspať nedokázala, a ráno ani vstať z postele nechcela. Keď som sa skoro ráno budila a na tvoju správu márne čakala, sedela na sedačke a na naše milovanie myslela. Ešte som tam tvoju vôňu cítila a keď som oči zavrela, Teba [...]

parlament

Na Slovensku chce vzniknúť ďalších päť politických strán

27.04.2024 09:58

Na Slovensku chce aktuálne vzniknúť päť nových politických strán. Oznámenia o zbere podpisov zverejnili na webstránke Ministerstva vnútra SR.

Colonial Coin Britain

Vzácne mince čakali na dražbu sto rokov. Prečo ich nezískali dedičia hneď po smrti boháča?

27.04.2024 09:00

Dánsky obchodník s maslom Lars Emil Bruun medzi numizmatikmi vyčnieval. Aké mince vlastnil a čo si želal, aby s nimi urobili po jeho smrti?

polícia páska

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2086x
Priemerná čítanosť článkov: 1043x

Autor blogu

Kategórie

Archív